Súhlasím
Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré používame na poskytovanie služieb, prispôsobenie reklám a analýzu prenosov.
Načítavam...

servis v cene

U nás získate pri kúpe bicykla jeden garančný servis v cene. Nezáleží či bol predaný v kamennej predajni alebo cez eshop. Naviac každý nový bicykel je skontrolovaný a poskladaný našimi odbornými predajcami a pripravený na jazdu. Stačí nasadnúť a jazdiť!



Ako pripravujeme bicykle na predaj?

Bicykle nám zvyčajne chodia od dodávateľov predskadané. U nás však každý jeden bicykel prejde následnou kontrolou servisným technikom.

Kontrola pred predajom zahŕňa:

  • nastavenie a kontrola funkčnosti bŕzd
  • nastavenie a kontrola funkčnosti radenia, dorazov prehadzovačky a správnej dĺžky reťaze
  • dofúkanie a prípadné docentrovanie kolies
  • nastavenie správneho posedu (sedlovka, sedlo, riadidlá)
  • namotanie omotávky
  • nafúkanie odpruženej vidlice / tlmiča
  • dotiahnutie všetkých skrutiek na správny moment

 

 

Ako posielame bicykle predané cez e-shop?

Pri kúpe bicykla prostredníctvom e-shopu sa nemusíte obávať dodatočných prác pre poskladanie. Každý bicykel, ktorý posielame zákazníkom prostredníctvom kuriéra je skontrolovaný a pripravený na jazdu. V prípade cestného bicykla má namotanú omotávku.

Keď k Vám bicykel dorazí, v prvom rade pred prebratím skontrolujte krabicu, či nie je viditeľne poškodená na niektorom mieste. Ak áno, prípadné poškodenie musíte riešiť na mieste s kuriérom.

Ak je krabica v poriadku, bicykel z nej stačí vytiahnuť, nahodiť predné koleso, namontovať riadidlá do predstavca a zasunúť do rámu sedlovku so sedlom. Po namontovaní pedálov a dotiahnutí všetkých skrutiek na predpísaný moment sa môžete vydať na svoju prvú jazdu.

 

Garančný servis

V predajni PRO CYCLING dostanete ku KAŽDÉMU novému bicyklu garančný servis v cene. Či kúpite prvý bicyklík Vášmu dieťatu, alebo sebe závodný stroj. Na každý jeden u nás zakúpený bicykel ponúkame prvú servisnú prehliadku zdarma.

 

Prečo treba na bicykli vykonať garančný servis?

Každý nový bicykel bol pred predajom skontrolovaný, poskladaný a odskúšaný našim odborným servisným technikom.

Po niekoľkých jazdách, resp. používaním však zvyknú komponenty „sadnúť“. Lanká radenia sa môžu mierne natiahnuť, čoho následkom je napríklad nepresné radenie na niektorých prevodových stupňoch, alebo pocit, že brzda „zaberá neskôr“.

Sú to všetko normálne javy, ktoré odstráni práve garančná prehliadka. Zároveň môže odhaliť nedostatky a napomôže kvalitnému nastaveniu komponentov po počiatočnej prevádzke.

 

 

Čo zahŕňa garančný servis?

  • nastavenie a premazanie bŕzd
  • nastavenie a premazanie radenia
  • premazanie a vyčistenie reťaze
  • dofúkanie kolies
  • kontrola stavu bicykla - dotiahnutie skrutiek predstavca, riadidiel, sedlovej objímky, prehadzovačiek momentovým klúčom

 

Kedy mám prísť na garančný servis?

Na garančný servis je dobré dostaviť sa po prvotnom „zabehnutí“ bicykla. Platnosť nie je striktne limitovaná časom. Dobré však je ísť na bicykel viac krát a najazdiť aspoň 200 – 300 kilometrov.

Ak máte pocit, že „niečo nie je v poriadku“, samozrejme sa na garančku môžete objednať aj skôr.

 

Ako sa objednám na garančný servis?

Na servis je nutné objednať sa cez online formulár prostredníctvom odkazu: https://www.procycling.sk/sk/servis-bicyklov

Tu si môžete zvoliť deň, ktorý by Vám vyhovoval pre odovzdanie bicykla do servisu.

Pri prebratí do servisu ste povinný predložiť záručný list so súhlasným výrobným číslom bicykla a kupónom na servis.

Bicykel býva obvykle hotový v priebehu 3-5 pracovných dní, v závislosti od množstva a komplikovanosti servisných prác.

Presnejšie informácie dostanete osobne pri preberaní bicykla.