e-SUV - dizajn, integrácia, výkon.
Bianchi posunulo hranicu medzi vzájomnou interakciou človeka so strojom na úplne novú úroveň – symbióza štýlu a funkčnosti uzrela svetlo sveta prostredníctvom modelového radu e-SUV.
Vízia e-mobility budúcnosti naberá konkrétne tvary vďaka unikátnemu dizajnu. Úplne nová platforma pod skratkou „e-SUV“ znamená „electric sports utility vehicle“ - elektrické športovo úžitkové vozidlo. Ide teda o dopravný prostriedok, ktorý vás dostane kamkoľvek za vaším dobrodružstvom. E-bike, ktorý reprezentuje BIANCHI Lif-E program elektrickej inteligencie – mobilitu, bezpečnosť, slobodu.
DIZAJN
Celokarbónový rám vrátane zadnej stavby sa vyznačuje ostrými hranami poskladanými z trojuholníkov, ktoré boli inšpirované unikátnym tvarom vrcholkov hôr v Dolomitoch. Tento unikátny koncept v sebe nesie odkaz na spojenie medzi prírodou a technológiami.
Dizajn asymetrickej karbónovej zadnej stavby okrem estetiky prináša aj nižšiu mieru hluku a poškodenia, spôsobeného narážaním reťaze o rám pri jazde v teréne.
INTEGRÁCIA
Riadidlá BIANCHI e-SUV sú pri vyšších modeloch vytvorené z jedného kusu ľahkého karbónu s vnútornou kabelážou. Na riadidlách sa nachádza ukazovateľ stavu batérie a integrovaný držiak napr. pre GPS zariadenie.
BEZPEČNOSŤ
Dôraz na jazdcovo pohodlie a bezpečnosť sú kľúčové pre celý Bianchi Lif-e projekt. Tento fakt v novom e-SUV odrážajú predné a zadné svetlá integrované v ráme, vyvinuté v spolupráci s popredným výrobcom cyklistického osvetlenie Spanninga. Takto máte možnosť vidieť a byť videný, či už pri jazde mestom, alebo objavovaní nových lesných ciest.
BATÉRIA
Motor poháňa plne integrovaná 720 Wh batéria. Kryt batérie chráni unikátny chladiaci systém inšpirovaný samo-chladiacimi fasádami moderných budov. Ten pôsobí na báze vertikálnych vzduchových kanálikov, ktoré nasávajú vzduch cez vrchnú časť systému. Vzduch cirkuluje v kanálikoch popri batérii, ochladzuje ju a následne sa dostáva von spodnou časťou. Celý systém tak pri jazde zabraňuje prehrievaniu sa motora a batérie.
SHIMANO EP8
Motor
výkon: 250 W
krútiaci moment 85 Nm
nízka hmotnosť - len 2,6 kg
s vylepšenou reguláciou teploty
Batéria
integrovaná v spodnej rámovej trubke
720 Wh
Pomoc do 25 km/hod
Snímač krútiaceho momentu, rýchlosti a kadencie
LCD displej
Walk asistent - pomoc pri tlačení bicykla 4 km/h pri ktoromkoľvek prevode
Materiál | Karbón |
Rám | Bianchi E-SUV 150mm Carbon, 1.5 tapered HT, seatpost diam. 31,6mm, integrated seat clamp, PM180mm dropout, thru axle 12x148mm, internal cable routing inside DT, |
Vidlica | Rock Shox ZEB Select 29B DebonAir 150mm |
Prehadzovačka | Sram GX Eagle 12sp |
Radenie | Sram GX EAGLE 1x12sp |
Kľuky | Shimano FC-EM600 Alu crank 165mm, 24mm axle, w/SRAM XSYNC2 34T chainring,w/custom chainguide for 30-38T |
Kazeta | Sram PG1230, 12sp, 11-50T |
Riadidlá | Velomann rise, width 780mm diam.35mm, rise 20mm, backsweep 9°, double butted AL7050 |
Predstavec | Velomann +/-0°, 1,1/8 x diam.35mm, ext: 50mm |
Sedlovka | Velomann, diam.31,6mm, internal remote cable routing, travel: 125mm-17``, 150mm-19,21`` |
Plášte | Front: Kenda Hellkat 29x2.6, Rear: Kenda Regolith 27,5x2.8 |
Kolesá | DT Swiss H1900 Spline 27,5 rear 35mm & 29 front 30mm |
Brzdy | Shimano BR-M6120 |
Reťaz | Sram NX Eagle 12sp |
Brzdové páky | Shimano BL-M6100 |
Blatníky | Front and rear, integrated |
Stredové zloženie | Included w/motor unit |
Frame | T-One Rock T-GP34 |
Motor | Shimano EP8 motor unit w/DU-EP800 drive unit, XSYNC2 34T chainring, speed sensor |
Batéria | Darfon 10S4P 720Wh |
Hlavové zloženie | Fsa NO.55R/558 1.5 |
Brzdové kotúče | Shimano SM-RT64 Front & RT-EM600 Rear, diam. 203mm |
Sedlo | Sram Deluxe Select+ RL,Fi`zi:k Alpaca Terra, S alloy rail, 249x145mm |
Kapacita batérie | nad 700 Wh |
Značka motora | Shimano |
Sada radenia | Sram GX |
Počet prevodov | 1x12 |
Zdvih odpruženia | 130-160 mm |